torsdag, augusti 31, 2006

Monster fashion

Igår var det Monster Fashion på Carpe Noctem (Bonden). Jo visade sina skor och väskor och var lätt överlägsen alla kläder. Hon hade gjort så jävla fint med påfåglar, hästar och pistoler. Jag fick sminka modellerna och hjälpa till med klädbytena in the back och dom små söta modellerna va så gulliga att peta på. Fast det var lite trist att modellerna va så himla mycket modeller och att allt var så himla serious. Jag skulle vilja se nåt annat än en plain runway nästa gång, som fokuserar mer på kläderna än på själva showen.

I vilket fall som helst va Jo kung och jag hoppas du uppdaterar din blogg med bilder på nya grejer snart Jo! Let us know.

Puss!!

4 kommentarer:

Jo sa...

Klart jag ska!! Fotade allt imorse så håll ut! det mesta från modevisnigen finns på Tjallamalla nu förutom hästbootsen som söta Stelly tingat....

Unknown sa...

Problem på jobbet? En fnurra på tråden med älsklingen? Svårt att montera ihop bokhyllan du köpt på IKEA? Spillt vin över vita sommarklänningen, eller kanske hamnat på kollisionskurs med CSN? Driver grannarna dig till vansinne, äter hunden upp alla dina skor och har du världens huvudvärk? Du har problemet - kaospiloten har lösningen! Maila ditt huvudbry nu till kaospiloten@mangalito.se

Peter sa...

Jag gillar hörnbannern jättemycket. Roligt. Och viktigt förstås.

Anonym sa...

hej där! det är alltid lönsamt att googla på sitt eget namn.
är det du som tagit bilderna? vore kul att ha. kramers, ylva