måndag, augusti 28, 2006

Åh Pierre

Igår vann AIK med sköna 5-1 och alla var gladast men gladast var jag för 18-åriga debutanten Pierre Bengtsson som var såååååå söt och såååååå duktig. "Han ser bra ut" sa grabbarna och jag sa "Ja det gör han VERKLIGEN *stön*".

Mats (check this out btw)var som vanligt butter och sprang runt på sin vänsterkant och gjorde mest ingenting. Förresten var Mats stammis på gaycafét jag jobbade på förut (han bodde i huset, han var inte gay för han brukade ha med sin dåvarande tjej) och han åt nästan alltid kyckling med couscous och när det närmade sig jul tvingade jag honom att skriva romantiska julhälsningar på ett bögigt vykort som min snubbe fick i julklapp. Snubben är såklart också AIK:are. Det var så sött, han ritade hjärtan och skrev "puss puss från Mats" och sånt. Så buttra Mats kan om han vill. Förövrigt är han rätt het i sina ordinary clothes, jag brukar se honom rätt ofta och då tänker jag hångelochgratisAIK:matcher.

Asså, fotboll är mer än bara boll you know?!

4 kommentarer:

ania sa...

alltså på DEN bilden är han ju sjuuuuuuukt hot!!!

Lina sa...

jag kan inget om fotboll, men jag kan känna igen en snygg kille när jag ser honom. han var fin den där pierre, om än dock väääldigt ung. gammal gumma e jag. fast å andra sidan säger alla jag ser ut som 18 så då kanske det skulle gå. ja just det jag är ju redan upptagen. glömde det för en sekund.

Anonym sa...

hahah härligt blogg! precis hittat hit :)
å vem f*n e inte gnagare :D

Anonym sa...

Gosh! Nu kommer killen vara helt vidrig och bara "VAD VAR DET JAG SA?" :D