tisdag, augusti 08, 2006

I love Gnagis

I hårda tider är det fint att man har sin familj. I söndags var det familjeträff på Råsunda och jag var där med mjuka lemmen, Chai och två feta latinos. Efter Wiltons fina vinstmål drog vi till Lion Bar (vilket är mitt mest välbesökta resmål denna sommar) och var elaka mot folk och diskuterade mjuka lemmens mjuka lem. Tack boys, det va soft! Let's do it again!

Förresten MÅSTE jag ha en aik-klänning, tänkte sy upp en. Vet nån om man kan få tag på tyg mönstrat med aik-emblemet?

7 kommentarer:

Anonym sa...

..hur gick det med Lammet?

Stelly sa...

ja asså det blev inget lamm igår, men jag har annat på gång. men nu börjar det bli infekterat här vettu... måste sluta dejta snubbar som läser bloggen. lammet gör det inte. bra!!

Anonym sa...

Kan just tänka mig det.. men det vore sååå trist om du slutade berätta om alla spännande saker som händer i ditt liv. Annars får du starta en ny blogg som är hemlig som bara jag får läsa. Ja, så får det bli.
..dessutom ska karlarna klara sanningen, annars kan de dra.

Anonym sa...

Ohh... En AIK-klänning!!

Stelly sa...

ja, vill du också ha? eller kanske ett par mönstrade byxor i fladdermodell?

Anonym sa...

Både och?

Stelly sa...

ja men YOU GO GRRRL!!