söndag, augusti 06, 2006

Stelly vs Norrland: Game Over

I onsdags ställde jag Norrlands guld mot väggen. Jag ringde upp han och ba men PLEASE nu får du ta och ge dig, hade du tänkt å svara på mitt sms eller? Han ba ehh.. nej. Jag va nähä vadårå? Han ba näää men jag vet inte vad jag ska svara. Jag ba men om du inte vill eller kan ses så kan man skriva jag vill inte eller jag kan inte. Han ba aaa ja vet och sen en jätteharang om hur mycket han gillade mig men att han inte palla med några obligations och att ha en relation liksom. Jag ba ehhh... vi har setts tre gånger. Jag ville bara hänga lite, det är DU som gjort detta till en jättegrej. Han ba aaa ja vet, jag är en mes. Jag ba aaa det är du. Sen sa jag att han kunde ringa nån gång om han ville hitta på nåt, och då sa han AAA DET SKA JAG VERKLIGEN GÖRA, JAG GÖR DET!! (här lät han väääldigt övertygande, typ som jag hos ams).

Jävla CP!!! 36 år och HJÄRNDÖD typ. Livrädd och trist och osoft och allt sånt. Synd på snyggheten liksom, men det finns mycket som gått till spillo här i världen, t ex Whitney Houston.

Norrland nr 2 kan jag också räkna bort. Som jag sa, han sa att jag inte kunde tänka på honom så. Han är allergisk mot gullegull och vill bara ha pure våldsporr. Inga andra kärleks- eller sexrelationer. Jag trodde jag var ganska open minded och våldsamsam, men NO, icke.

Norrland nr 3 är fortfarande hemlig och väldigt inte så på tapeten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skit i Norrland. Ge dig på ett annat landskap nu, varför inte Götaland kanske?? Eller är det bara jag som älskar göteborska.....