söndag, augusti 06, 2006

Stelly vs the Jews 2-0

Efter Norrlandsnederlaget i onsdags bestämde sig jag och Jo för att gå ut och supa. Vi gjorde oss apsnygga i leopard och 50s. Vi skulle möta upp knasiga Marie på söder för nån hemmafest hos "en amerikansk konstnär". Först skulle vi dock ta en bärs med Grannen och hans polare på Lion Bar. Eftersom dom hade stängt sin uteservering lyckades jag tjata med mig sällskapet till Nivå 22. Bärsen kostade 25 spänn och man fick sitta utomhus på deras jätteveranda och röka och öla tillsammans med alla akallakids och jag hamnade bredvid en liksanerare som sa att vi var flator för att vi inte ville äta av hans pommes och sen sa han även att han skulle bli polis och vi sa att det ska du nog inte för det va typ läskigast idag. Vi blev lite smått på kalurven och Marie sms:ade och sa att hon dragit hem för att allt va skit och då gick vi förbi Snabbt & Gott och jag köpte en kebab och sen köpte vi follisar och drog hem till Grannen. Jag bestämde mig redan efter 1 folle att jag tänkte sova där i Grannens säng bredvid (och gärna med) Grannen och det var ingen som protesterade nåt särdeles högt. Jag klängde lite på honom och sen däckade vi alla medan morgonrusningen knackade på utanför.

Inga kommentarer: