fredag, augusti 18, 2006

Shoeholic

Efter att Frankincense shoppat loss på skopunkten drog jag dit idag och köpte dessa 3 par ankelboots för 600 spänn tillsammans á la deras standing kampanj 3 för priset av 2. FYND! Köpte ett par i både grått och svart då jag inte kunde bestämma mig vilken färg som va finast, modellen var ju GREAT. Lite tjockare klack hade jag helst velat ha, men jag får införskaffa det senare i höst.


Köpte även 2 par hängselkjolar (en grå och en svart) på Vero Moda, dock inte modellen jag eftersökte just idag, men hängselkjolar är min nya passion, ska redogöra för dom 5 jag har köpt hittills när jag har lämplig fotograf i närheten.

8 kommentarer:

Jo sa...

ohhh vaaaa fina!!!!! jag vill oxå ha! själv har jag siktat in mig på ett par fina på mixage men dom kostar typ 1000:- dyra pengar....

Stelly sa...

aa jag har också sett ett par där som jag vill ha!! blåa från bronx med snörning, vet du vilka jag menar??

Anonym sa...

dem gråa var skitsnygga! måste dit och köpa dem! tack för tipset=)

Kaospatrullen sa...

Jag har stalkat dig! Jag såg dig på David Chapelle i fredags. Då hade du de översta på dig. Fatta vilken otäcking jag är.

Lina sa...

de gråa var ju kanon, håller med, lite grövre klack hade varit fint, men till det priset....vem kan klaga...kanske borde dra mig mot skopunkten. Måtte mitt csn komma snart...

Stelly sa...

laskask: xxxx

lina: ja, men tänk på att du måste köpa tre par.

Anonym sa...

de där översta har jag med spanat in! grymma!

Linda sa...

Wow! Snacka om fynd!