tisdag, augusti 08, 2006

Din Sko är Min Sko

Idag ska jag gå ner och haffa guldskorna på Din Sko. Dom ska ha kommit nu. Och äntligen har dom fått ut bilder på dom skorna jag köpte förra och förrförra veckan. Dom med kilklack är dock i svart lack med svart klack, och inte röda. Men fett snygga eller hur? Dom har en massa snygga stövlar nu också, men 1400 har jag inte råd att hosta upp för tillfället. Jag nöjer mig med många småköp istället. Ska även till Vero Moda och försöka få tag i en svart hängselklännig/kjol som jag såg en tjej blogga om igår, kommer dock inte ihåg och hittar inte idag. Hoppas att jag kommer ihåg rätt, att det var Vero Moda.


10 kommentarer:

Stelly sa...

rockis: ja dom är så jävla fina! speciellt med rosetten. min kollega kallar dom för mary poppins-skorna. dom finns i svart också.

Anonym sa...

MOAHAHAHA gissa vem som har samma. båda paren. i svart. jösses.

Stelly sa...

dom kostar 380 styck. VRAKPRIS!!!

emma: emma who? bra jobbat.

Schmarro sa...

Hej,

Jag köpte en sjukt snygg pennkjol på vero moda i malmö, 400 spänn. vet inte om det syns hur snygg den är hos mig men den är fantaaaaastisk. ibland gör vero moda sådär, köper in nåt skitsnyggt och chockar.

good luck.

/C

Schmarro sa...

förresten. den syns på inlägget från den 29 juli som heter malmö = the shit.

Stelly sa...

ja jag tror att det kan va den!! kan man ha den som klänning också? denna som jag såg var svart och rynkad upptill och SJUKT SNYGG! ska ut och kolla på lunchen, STRAX STRAX!!

Schmarro sa...

japp jag är dannes kompis ju. vi hängde lite på popaganda för ett år sen, jag blev tvungen att förhöra mig med danne och han bekräftade nyss. kul att du är du. och kul att din blogg är min favvo among all blogs.

Stelly sa...

readmychips: ja men det var precis det jag tänkte jue! men tack tack tack *blush*! din blogg verkar toppen också, har roat mig med den ett tag nu på tråkiga jobbet. och du, asså, jag var på salt och hittade dom SNYGGASTE hängselkjolarna som går under bysten och ner till knät och det bästa av allt är att det var REA REA REA!! jag ska fota tills imorgon... uj uj uj.

Schmarro sa...

Jippi! Jag måste börja köpa nya saker igen. Har snöat in på Juttans och Beyond och källaren på Weekdays ett tag nu. En klänning från Beyond R är så fin, så fin, men luktar tant hur många gånger jag än tvättar den. Lite av en turnoff.

Stelly sa...

http://www.halens.se/ProductPage.aspx?mid=2344&pid=017769

jag tycker dom är så sjukt snygga så jag dör, har skrivit om dom förut. vill ha!!