måndag, augusti 21, 2006

Nu är det slut

Okey då, jag köpte ett par skor idag också. Och i lördags (dom som jag har lila strumpbyxor i, Din Sko, 380 spänn). Och tre i fredags men det har jag redan redovisat. Jag vet inte vad jag håller på med. Eller jo, jag letar efter ett par snygga svarta platta skor. Och kommer alltid hem med svarta högklackade. Men idag var jag inne på Wedins en snabbis och köpte dessa svarta lackballerinas och det får sätta punkt för denna skomani. Iallafall för augusti månad. Sen måste jag ju köpa höstskor. Och vinterskor...

Jag köpte också denna superfina lila snakeclutch för endast 30 spänn. Wedins mina damer och herrar.

1 kommentar:

Stelly sa...

Nä, jag får skära ner på mat och supat. Men det är det värt. Fast nu är det fan slutshoppat, jag är snart dödspank.