onsdag, augusti 02, 2006

Norrlands guld har slutat glimma

Igår hörde jag av mig för första gången sen i lördags. Jag skickade ett sms och frågade om vi skulle ses imorgon (idag) och dricka lite bärs. Efter 8 timmar utan svar blev jag förbannad, han får ju för fan ta och ge sig, hur uppför han sig egentligen? Jag skickade ett till sms "Om du inte svarar kommer jag att tälta i din portuppgång hela augusti.". Inget svar. What the fuck är mannens problem? Om han inte vill träffa mig är det jättelätt, det är bara svara "No, sorry, kan inte." eller "vill inte" men att bara inte svara?? Det är så jävla kefft. När jag dessutom är rätt säker på att han gillar mig, tror inte ens det handlar om det. Utan det är nåt annat, antingen nåt jävligt weird spel (mer avancerat än det jag håller på att lära mig) eller nån rare känslomässig störning han lider av. Jag vill CRACK HIM så jag får reda på vafan han pysslar med! Åh, snyggoNorrland *åh...åh*. Men, bye bye, det här funkar inte. Åh, snyggoNorrland, guldet blev till sand.

Senare på kvällen träffade jag däremot Norrland nr 2 *dör lite*. Norrland nr 2 är vän till en vän och jag sprang på honom på Ölandsgatan sådär bara pang när jag var ute med hundarna. Vi har bara setts typ 3 gånger (men pratat en hel del på l'internet) och jag glömmer alltid bort hur snygg han är. Han gick med mig och vi gick upp till Vitan och runt där både ett och två varv och han klappade hundarna och vi pratade om dittan och dattan och satt lite på en bänk och han va så fin och jag har aldrig tänkt på honom så och han kommer att säga att man inte ska tänka på honom så för han säger att han är SICK men det kan han få va och han kan få säga så men jag kommer ändå att tänka på honom så. Jag skrev ett sms till honom sen typ "Du är fin" och sådär och han svarade "Ehh jag? Svettiga jag? Det här är inte Norrlands guld utan Norrland nr 2, du måste ha skickat fel." Jag ba "Eh nej, svettiga orakade fina du. Du kan få va guldet om du vill." och så mina damer och herrar, SÅ ska det gå till. Fniss fniss och bubbel bubbel, så ska det kännas. Och ja, Norrland nr 2 kommer att läsa det här - hej Norrland 2 *puss*.

Det finns en Norrland nr 3 nu också, men han håller jag hemlig tills vidare. Jag har täckt kustremsan, jag har Skellefteå, Piteå och Luleå.

Förresten vore det så sjukt skoj att tälta i Norrlands port, bara en natt! Ett litet sånt där lektält i glada färger. Fatta va rädd han skulle bli. Vem vill tälta med mig? Laskask? Ania? Sussie? Eller bara ställa tältet där med en lapp fasttejpad på där det står "JAG SITTER HÄR INNE, OCH JAG ÄR JÄVLIGT SUR".

4 kommentarer:

Kaospatrullen sa...

Jag har ett Trangiakök också, så vi behöver inte gå hungriga.

Anonym sa...

Jag har en jävligt snygg lång Kalix du kan få träffa också. Men han är ju så blyg så hälften vore nog. Han typ säger inget fast han är så full att han måste hålla i sig. Men söt är han!

Anonym sa...

Såklart att jag tältar med dig bejbi!

ania sa...

HAHA ooh jag vill också tälta! fy fan vad fint.