onsdag, augusti 02, 2006

Cheap Tuesday

Igår köpte jag ett par svarta stupisar med dragkedjor på Weekday. Halva priset och jag går BANANAS! Har spanat in dom här tidigare och tycker dom är grymt sexiga och hårda. Mina sitter förstås snortight och inge baggy som på bilden. Dragkedja vid vristen och HÖGA klackar är så snyggt så jag dör. Förresten hade en brud som jobbade där DOM DÄR MEGAHÖGA JEANSEN ni vet?! Shit va fult det va. Ful bobfrisyr hade hon också. Vi får ta henne tillsammans nån dag, jag vågade inte börja släpa ut henne helt själv. What's up med fula glasögon förresten? Såklart hade alla som jobbade på Weekday såna. I don't get it. Har aldrig fattat. Kommer aldrig fatta. Bara Napoleon Dynamite är snygg i dom. Förresten, Vilse - jag snodde bilden av dig, säg till om jag inte får. Jag träffade dig i lördags, jag satt på/bredvid/bakom dig, du gillade det inte. Du visste inte att det va jag. Jag fattade på en gång. Men sen är jag ju så jädrans smart vettu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"...vi får ta henne tillsammans nån dag, jag vågade inte börja släpa ut henne helt själv..."
Haha, du är så jävla skön Stelly!

Lina sa...

skönt att det är fler än jag som inte fattar glasögonen. what´s up med folk och ironibrillor?!