lördag, augusti 26, 2006

Puma-girls and all that jazz

Igår var jag och Jo och Anna och Maddisen på nån jädrans fest på Puma Store i Gallerian. Det fanns en massa mat i små små behållare och vi hämtade massor av såna och åt åt åt och det var så jävla varmt därinne och jag tror man skulle mingla och sådär och vi var alldeles för punk för att passa in. I vilket fall som helst - det fanns en massa activities, massage och manikyr och sådära men bäst av allt, man kunde bli spådd av den creddigaste spågumman av alla - Jolanda den tredje. Vi väntade och väntade och tillslut fick vi gå in bakom hörnet vid gympaskorna en i taget och Jolanda hade tänt ljus och tagit fram kristaller och hade Tarotkort och sådär. Jo fick höra en massa bra grejer som stämde fett med bra och Anna och Maddisen också. Mig fick Jolanda inget grepp och verkade det som. Jag fick bara upp djävulen och döden och det var mest det hon ville prata om och helt plötsligt kläckte hon ur sig "du ska inte döda nån". Jag bah eehhh okEEEEY!! Ehh..

Sen fick vi drinkbiljetter till F12 och jag och Jo drog dit (dom andra skulle till McDonken) och man fick 2 drinkar per biljett och vi hade 4 stycken biljetter så vi blev ju rätt dragna på den timmen vi var där fast fan va trist det var, jag ska nog aldrig mer gå dit.

Bussen till tjärhovsplan och det var också gratis, free night for les femmes! Carmen öl, Bröderna Olsson mer öl och shots så det bara sa pang i huvudet och sen tuben till Debban men där var det kö och inga creddiga connections så det blev fyllewalk hem.

Väl hemma hade betapet kommit igång igen efter att ha varit nere ett par dygn så jag mullade mackor och spelade av mig det värsta fylleruset.

Imorgon är det AIK. Inget är så bra som söndag med AIK.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så snygga outfits! Helt underbart. Får lov att länka till bilden. Säj till om det inte är okej!

Anonym sa...

Haha. Jag var själv hos Jolanda för 8 år sedan. Hon spådde då fem år fram i tiden.. allt har stämt faktiskt. Bl a berättade hon hur min blivande man såg ut.. och att jag skulle få två barn, en kille och en tjej. Sen var det en massa saker däremellan också. I dag är jag gift, och har två barn.. en kille och en tjej.....
Så du, Stelly. Döda ingen. ;)

ania sa...

MEH shit sussie om jolanda har rätt kommer jag bli fett känd och berömd med min art !!!! omg.

jag tror jag ska gå till henne PÅ RIKTIGT och få en sån riktig lång session asså. kostar det asmycket att göra sånt?

förresten stelly&jo-babes, ska vi supa skiten nästa helg när det blir bartömning på trädgårn!??!

Anonym sa...

Ania- minns inte riktigt vad det kostade. Jag kommer dock i håg att jag var skeptisk till en början.. det är liksom inte alls min stil att gå till en spåtant. Jag hängde ju liksom bara med min kompis. Just det, apropå henne...(detta är helt sjukt)..Jolanda sa att hon skulle träffa en engelsman man och bo i ett enormt hus. Nu är hon tillsammans med en skotte och de bor tillsammans i ett hus bredvid ett slott som hans familj äger..

MEN, jag har en annan kompis som hänger hos spåtanter hela tiden (bl a Jolanda) och hon får nya besked hela tiden.. ingenting stämmer med andra ord.

Tja, jag var iaf skeptisk från början men allt har faktiskt inträffat.. believe it or not.

Linda sa...

Shit. Ni var ju skitsnygga! Första gången jag besöker er blogg men def. inte den sista!

Anonym sa...

*haha* ja betapet är bra att ta till vid alla tillfällen *haha*