måndag, augusti 21, 2006

Jo: dålig blogger, grym bussinesbrud.

Så här ser det ut, jag kommer vara tvungen att jobba aschlet av mig nu på det närmsta..
Har varit duktig och startat eget företag,sålt in mina skor på fler butiker och ska vara med på en liten modevisning snart.
Eftersom jag inte tjänar tillräckligt för att quit my dayjob så blir det en jädra massa sena kvällar i ateljen för min del och det blir lika med inget annat kul och jag kommer nog inte vara så aktiv här den här veckan....Men då vet ni att jag inte gått underground eller biten av en virussmittad apa eller bara är helt plain lat nåt men see ya soon ! Några nya väskor som numera bor hos Sivletto till de hittar en ny mamma som vill ta hand om dom..




7 kommentarer:

Lina sa...

oh grymma allihop, men jag gillar särkilt den blå clutchen med ros på...vad kostar den? kan man köpa på andra ställen än sivletto?

Lina sa...

förresten. jag gillar att ja upptäckt en blogg med klass, så nu länkar jag er. hoppas det är ok.

Mari sa...

Jag skall nog köpa nåt från dig en dag efter jag får mina pengar, kanske ett par skor på Drottninggatan som jag provat ett par-tre-åtta gånger nu...

Jo sa...

Lina: ohh tack det är alltid trevligt att bli länkad till! Din blogg var tjusig! Vi verkar ha samma smak.. just clutchen m ros finns på sivletto annars har jag grejer på Blammo drottningg o götgatan på la Principessa och snart på tjallamalla...Modevisning på Bonden ons nästa vecka även...


Rockchick: tackelitack!!! :)

Mari: Do it!

Anonym sa...

Jättesnygga! Gillade verkligen den med rosen, och den med rosett.
Jag upptäckte inte din blogg för än bara ett tag sedan, men den är ju jättebra, jag ska fortsätta följa din bravader!

ania sa...

ÅHH YOU KNOW VILKEN JAG ÄLSKAR!!!
och på fredag får jag lön, så då ska jag typ köpa en. men bara om det finns med körsbär på kvar!! iih.

Anonym sa...

jag vill också har körsbäret!