tisdag, oktober 31, 2006

You think that I'm strong, you're wrong

Asså, nu ska jag å dricka öl med Hannes som fyller 33. Jag har redan råkat boka upp han kompis Christian på efterfest. Jag har ont i magen, jag är helt sepe idag.

Nu undrar jag bara om;

* Presenten har hittat min blogg. Det är rätt otroligt då han inte ens visste vad MSN var innan han träffade mig. Men om... Oj, oj, oj.

*Exet läser min blogg. Han torde va sur. Men älskling, bli inte sur. Jag mår bara inge bra. Jag saknar dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En sak ska du ha klart för dig Stelly; du är FAN I MIG inte tråkigast! Du verkar hur go och rolig som helst och hade jag varit en dude hade jag sett till att du hade en fet ring på fingret för länge sen.
HANG IN THERE! Och nu ska jag citera "Torsk på Tallin".. nämligen "..efter regn kommer solsken".. ;)

Anonym sa...

Det snöar! Och det är för din skull Stelly! Det var moder jord som såg att du var ledsen och ville muntra upp dig. Snöbollskrig snart eller?
Ps. Film hemma hos mig ikväll, bring the dogs.

ania sa...

gullet! håller med första talare, du är nog längst ifrån tråkig av alla jag känner. take it slow, känn och tänk efter, förhasta dig inte. tänk på dig själv.

okej, nu har jag varit klyschig nog för idag. puss!