fredag, oktober 06, 2006

Ett halelujamoment som Kirsi skulle ha sagt eller när Jo ljuger blir det sant


Igår hade vi Afterwork på jobbet med mingel och öl i vår butik och var sen ute o drinkade lite på Obaren och Riche med mina söta medearbetare! Jag hade för övrigt på mig en assnygg klänning jag nysss införskaffat från hm som jag ser askristen ut i vilket är en favvolook för tillfället.
Bossen köpte Vodka Sour till oss allihop på Obaren och i en vodka sour ligger ju ett sånt där inlagt jätterosa körsbär med kvist ni vet.
Jag kände mig lite lurigt så jag ljög lite och sa att jag kunde slå en knut på kvisten med tungan inne i munnen, tycker det vore ett coolt och lite kul töntporrigt (kolla min tunga är inte helt lam eller varför skulle det vara sexigt egentligen?)partytrick att kunna sådär
Och tamefan på typ 3 sekunder gjorde jag det!!
Knöt en jävla knut på pinnjäveln med tungan inne i munnen, helt perfekt!
Alla vart sjukt imponerade och jag mös över min nufunna talang.
I RULE!

3 kommentarer:

Stelly sa...

HAHA, fyfan va bra. du måste lära mig!!

Anonym sa...

Baby! Du är så grym att jag får kåtslag och måste gå ut på balkongen för att kyla ner mig. Typ.
Pyss

Anonym sa...

oh. my. god.