torsdag, oktober 26, 2006

Update

* Det är slut med snubben (IGEN), vet inte vem som är mest less, jag som grinar ihjäl mig varje gång eller mina kompisar som måste trösta

* Jag har klippt lugg

* Jag har tappat bort sladden till kameran så jag kan inte lägga ut kort på skiten

* Jag slapp betala för klippningen, ska gå modell åt dom nästa helg

* Får färgning/blekning och hårvårdsprodukter också, thank you Moc

*Min lägenhet som håller på att renoveras hade en konstig vägg i sovrummet, jag bad dom ta bort den och DÄR BAKOM FANNS EN KAKELUGN!!!

*Det finns en i vardagsrummet också, haja lyx!!

*Måste anlita psykolog, den här snubbesituationen börjar bli olidlig

9 kommentarer:

Anonym sa...

Och detta på din födelsedag?! Jag fattar inget. Sätt dig vid kakelugnen med en tårta, kexet!

GRATTIS

Anonym sa...

Grattis! Vet du.. psykolog kan va bra..de hjälpte mig i somras iallafall. Tyvärr finns det ett stopp för va ens kompisar orkar höra. Men det kanske är bra att det finns en gräns. Kram.

Anonym sa...

Fan alltså. Jag var helt säker på att jag hade skrivit ett inlägg här men det var borta nu. Jag provar igen.
Jo, jag skrev typ att det var trist att höra om snubben men kul med kakelugnen och att det fina med vänner är att de orkar lyssna TROTS att de innerst inne tycker man är en blödig idiot som trampar i samma fälla om och om igen. PUH, vilken mening. En sak till; GRATTIS!

ania sa...

gullan! GRATTIS, vi ses imorgon. jag kan inte lova en häst, men kanske något annat cute.

psykologer är bra.
kakelugnar är ännu bättre!

ses imorgon. puss!!!!!! <3 <3 <3

Anonym sa...

Stort grattis, på födelsedagen och till ugnen.

Vad är det för kamera du har?

Stelly sa...

tack alla söta!!

themanual: jag har en canon powershoot. och sladden är en usb och den som ska in i kameran finns i 3 storlekar vad jag vet och den jag vill ha är den mellersta. det är nån slags standard till många mp3 också!! sitter du på en sladd möjligtvis?????? ;) ;) ;)

ania sa...

EEEEHH men JAG har ju en canon powershoot... (A10 förvisso, men det borde väl vara samma till alla typ?) ska jag ta med min sladd till dig gull? orkar ändå inte ta några kort med min eftersom batterierna är slut. haha!

Anonym sa...

Ahh, ok. Då löser sig nog sladdproblemet.

Anonym sa...

Det är ju ändå killen som missar något.
Äsch Snygg, Sexig, Singel det är mitt motto! :)
Funderar också på att klippa lugg, det är sjukt coolt.

och på tal om kakelugnar så är det riktigt fint, vi har också sådana hemma. Höjer värdet på lägenheten brutalt :D