lördag, oktober 21, 2006

Nä det är ingen peruk, jag har gjort det!!!

Photobucket - Video and Image Hosting
Ja klippt och färgat håret och fått en ny höstlook.
Söta stelly fixade klippningen helt galant!
tack baby!
Färgen blev rätt skum, granitgrå typ men en toning som går åt rött
på det borde göra susen.
Helgen har varit aslugn och jag har inte varit på krogen på skitlänge men det är rätt skönt.
imorn har jag inte ciggat på 6veckor, fatta coolt!
Och nu känner jag mig inte så ledsen längre så serotoninbalansen har förhoppningsvis stabiliserats nu.
Jag ska belöna mig med lite shopping tror jag ,har varit väldigt modest med shoppandet på sistonde.
Och på onsdag ska jag äääntligen köpa en symaskin!!!!!!
Är peppad som satan!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, JÄTTEFINT! Dina ögon kommer verkligen fram!
Trivs du i nya frippan/färgen?

Anonym sa...

ja fan vad snyggt det var
bättre än blönd
just nu iaf

Stelly sa...

åh fina fina!!! färgen ser ju super ut!! puss!!

Jo sa...

Hahaha det synns inte på bilden men färgen är typ granitgrå.. den hette brunbeige! lite coolt men det det ser väldigt matt ut så nånstans gick det fel..men en toning på det så blir det nog bra!!

ania sa...

SHIT vad snyggt! :D