fredag, oktober 20, 2006

Mer hår, jag SKA skaffa lugg

Nu har jag hittat håret jag vill ha. Oväntat bara vem frippan satt på. VICKAN! Och jag behöver er hjälp. Måste få tips på en bra frisör gärna på söder och gärna max 500 spänn och gärna gullig. Förut klippte jag mig alltid typ gratis hos en snubbe som heter Peter som jag känner litegrann (kompispris alltså) men så när jag klippte topparna där i somras så kostade det helt plötsligt en förmögenhet. Bajs. Jag bah "vi ses" och tänkte NEVER AGAIN PETER. Alternativt kan jag tänka mig att bli kompis med nån som kan klippa. Nån?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så svårt med frisörer. kan i alla fall rekomendera dig att INTE gå till drottninggatan 81, där de inte är utbildade. De förstöde bl a mitt och en annan tjejs hår! Hemskt ställe.
Så du ska satsa på heidi klum frillan :)

Lina sa...

jag klipper mig på moc på åsögatan. första stället jag någonsin blev nöjd på...jag är sjukt svår att tillfredsställa...och jag har provat hårgänget förut...både bondegatan o götgatan....och filosofie på renstiernas gata...och deevi på bondegatan...alla skitdåliga tycker jag. hårgänget är iofs duktiga men de klipper bara trendfrisyrer och funderar inte riktigt på om man passar i det eller ej. han jag klipper mig hos tar 400....löve him.

Stelly sa...

lina: tack!! ska genast boka tid. vad heter han som klipper dig där?

Anonym sa...

NEJ du ska klippa dig hos Malin Park. Hårgängetfrisör som är skitduktig och framför allt jävligt skön! I love her. Hon tar 300 pix tror jag. Ill give you the number. puss

Stelly sa...

lia: okey!!! ge mig numret då. nu! puss

ania sa...

men ÄLSKA denna: http://cgi.ebay.com/Vintage-NAVY-Babydoll-PINAFORE-MINI-Mod-Indie-Dress-M_W0QQitemZ110047010269QQihZ001QQcategoryZ48870QQtcZphotoQQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Konungen sa...

Hon e från Bollnäs
Jag brukar va i Bollnäs
Folk ser INTE ut sdå i bollnäs

Anonym sa...

orka klippa victoria silvstedt-frisyr med lugg bara för att det är INNE! skaffa en egen uppfattning om din frisyr istället för att läsa aftonbladet klick!

Stelly sa...

onanym: men orka bry sig kl 02.50 om hur jag gör mina frisyrval! sötis.