tisdag, oktober 10, 2006

Out of control

Söta Emma som också råkar va min chef på videon, har stickat en tröja till mina vovvar. Lite för stor för Bambi och egentligen lite för liten på Kharola, men rätt snygg som tight väst. Tack Emma!



Ola trodde vi skulle ha Annicka och Annicka trodde vi skulle ha Ola så det blev inga lektioner idag. Så jag åkte till Sickla och shoppade istället. Några bra saker såsom handdukar och bajspåsar, och sen en jättebra sak - svarta låga skor. Äntligen. 800 fick jag hosta upp, värt.



Köpte även strumpbyxor på HMs barnavdelning, 148/152 sitter super och 3 par för 119 kr just nu. Tjock bomull och går att tvätta i 60 grader.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja den va lite liten tröjan, men söt ändå! snygga skor, jag ska själv kolla efter några idag. Varför finns de inga skit snygga höga stövlar som är jättelätt att gå i, om man tex vill gå med hunden en sväng efter jobbet..?? Kram

ania sa...

heta stövlar, heta legs, het kvinna!!!!

Stelly sa...

emma: ja jag gick inte ut så, hade så hemma bara, tröjan gick knappt över rumpan. jo jag vet, det här med hundpromenader och högklackat är ett problem. jag är dessutom asrädd för att trampa på minas små tassar med en klack.

ania: tack!! ser du fotbollsmusklerna på låren och knäna?

Anonym sa...

Hörredu... Var har du köpt pjucksen?