lördag, oktober 28, 2006

Happy happy 25!

Eftersom jag fyllde år i torsdags hade vi en konstig fest hemma hos Lia igår, för att fira. Jo va där, och Ania och Lindelo och Astrid. Lias gamla kollega Robert blev megafull jag vet inte hur och han kissade i hallen bara rakt upp och ned, hela hans jeans var våta. Sen la han sig i Lias säng, riktigt gosade ner sig. Vi andra lyssnade på Astrids medhavda hembrända skiva och försökte se blinda ut, vi skelade och tittade inte på varandra. Broder Deb och Calle kom med finaste presenten - en fin snubbe. Han masserade mitt lår som pajade för några dar sen då jag satt ner på huk i högklackat och gullade med mina hundar och sen reste mig upp alldeles för snabbt. Jag rökte och det smakade äckligt men jag gjorde det iallafall. Jag fick mängder av vin och champagne av alla som kom fastän jag inte tål det men sen drack jag det ju iallafall och det kommer att klia som fan inatt och imorgon. Sen var det det där med skorna. Astrids skor var borta men ett liknande par stod kvar så hon tog dom. Roberts skor stod kvar efter att han hade gått, han gick nog utan skor, men med kiss. Vi andra åkte till Debaser Medis och det blåste kallt men Presenten höll om mig så susandet där ute knappt hördes. Vi dansade fult fult, jag och Astrid som Patsy och Edina och vi drack öl öl och sen höll Presenten mig i handen och allt var så fint fint. Sen gick vi hem till honom, vi drack en massa sprit och sen somnade vi helt lyckliga i hans vita säng i hans vita sovrum. På morgonen fick jag thé utan mjölk och vi bläddrade lite i DN och sen gick jag hem till mamma. Jag har hans nummer, han ligger inne som Presenten. Den bästa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jag hoppas nu att gamla snubben fortfarande läser bloggen..

Låter som du hade trevligt Stellis. Hur såg "Presenten" ut?

...en sak till.. du ska väl inte börja röka igen nu va?

Stelly sa...

sussie: haha, vill du ha intrig eller!!?? jag hade megatrevligt. presenten såg ut som jonny depp fast med nördglasögon. på riktigt.

nej, jag ska inte börja röka igen. får hålla mig borta från alkoholen.

Anonym sa...

Klart som fan att jag vill ha intriger. Mitt liv är alldeles för tråkigt just nu..

Vilken fräsch bild.. haha. Vilken jävla lirare alltså.

ania sa...

aaww poor robert! haha. hoppas också på presenten, har dock lite för bitter inställning till män för att våga peppa dig för mycket. men jag hoppas!

Anonym sa...

Ingen som helst koppling till inlägget, kul länk bara:

http://www.netdisaster.com/go.php?mode=manif&url=http://stellyandjo.blogspot.com/