torsdag, oktober 05, 2006

Mer om vargen

Förresten, när jag klappade vargar på Kålmården med pappa och bros, blev en av vargarna typ kär i min jacka och undersökte den med munnen (tuggade och slickade på den alltså). Plötsligt lackade en annan varg ur och skulle också smaka och så kom en till och plötsligt började dom slåss (halvt om halvt allvar och skoj) om vem som skulle få dominera min jacka och jag låg där under, med 3 stora vargar (lätt 60 kg styck) hoppandes på varandra på mig. Dom morrade och visade tänderna och det var ett jävla liv, pappa som stod några meter bort blev på allvar oroad och trodde jag skulle dö. Men det var cool, jag älskar ju Steve och vet hur man ska göra, så jag låg där och softade med händerna för ansiktet tills dom slutade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter ju helt fruktansvärt. Det har hänt mig en gång och, fast med får(!), och jag var helt skräckslagen. Jag var 6 år och hade pellets i fickorna.

Angående hästen min kära vän, så ska jag se vad jag kan ordna. puss