onsdag, oktober 18, 2006

Damp Jo är superkreativ utan cigg

Lite nya Goody two shoes grejer!
Och så har jag gjort en ny logga och börjat screentrycka gulliga djur på alla mina kläder !
Gulliga djur RULES! Gillar speciellt feta guldfiskar, rådjur och påfåglar just nu.
Väskorna och skorna finns på Blammo på Drottningatan
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

10 kommentarer:

Anonym sa...

ja gulliga djur! rådjur är min all time favourite. tryck några tishor så slår jag till.

Anonym sa...

Du är världsbäst på dödskallar!

Anonym sa...

I´m so inloved with the peacocks!!!

Stelly sa...

bambi! fy va fin!!

Mari sa...

Jag gillar gummistövlarna!!!

Jo sa...

Allihopa: ooh tack tack!
jag kommer trycka upp en serie med schysta shoppingbags o tishor så fort jag får lön, det är så jävla kul att trycka!!

Stelly: by the way kan vi inte ta bort det där spam skyddet? det är sjukt irriterande... puss

Stelly sa...

jo: irriterande? why? det är ju bara fylla i bokstäverna? vi fick ju en massa spam förut när vi inte hade det ju.

Jo sa...

Stelly: men jag tänkte att spammet lärt sig en läxa och inte kommer tillbaka nu..
OK jag är LAAAAAAT jag tycker det är jobbigt att skriva in bokstäverna!

Stelly sa...

jo: jesus.

Martin sa...

RÅDJUREt! supersnyggt