måndag, oktober 30, 2006

Mer Present

Jag var hemma hos Presenten igår igen, sov där even. Vi kollade på mun mot mun och me and you and everyone we know (igen, för att den är så sjukt bra) och vi hade tänt ljus och vi delade fåtölj och jag fick gott thé (med mjölk denna gång, jag tror han hade köpt det åt mig) och det var trångt och varmt och megamysigt. Sen pussades vi i flera timmar och sen fick jag sova där. Gud, han är så SJUKT snygg utan kläder.

Nu ska jag ta det lugnt. Jag skojade en massa med honom om att vi träffats varje dag och att jag absolut ville ha en egen hylla i hans badrum och att vi kanske borde förlova oss. Jag blir sådär, jag blir stormförtjust efter 5 min och målar upp giftermål och allting. Dessutom berättar jag gärna om det för den jag är stormförtjust i. Det är inte alltid så lyckat. Så nu ska jag ta det lugnt. Lia sa idag att jag är nog sämst av alla hon känner på att ta det lugnt. Jag blir hyper. Ni kommer väl ihåg Norrlands guld.

4 kommentarer:

Schmarro sa...

men gud. här är man borta en ynka helg och allt är heeeelt annorlunda. from desperation to hope in five days? kul i alla fall, låter allt!

Anonym sa...

Klart vi kommer i håg Norrlands Guld. Hur skulle vi nånsin kunna glömma? ;)

Jag tycker killar ska tåla lite snack om giftermål och egen tandborste på första dejten... riktiga MÄN klarar sånt. ;)

Anonym sa...

Hello girl....
om det tagit slut med konstig snubbe behöver du ju faktiskt landa lite innan ngt nytt, du måste ju vara ihop med dig själv ett tag ju. jag menar håll det hela flytande med Depp om han är värd det men fundera över varför du varit ihop med ngn som uppenbarligen inte varit bra för dig och liksom give yourself a break... om du funderat över att gå till en psykolog så är det minsta du behöver att rusa in i ngt nytt. du verkar så fin, bra och smart, deal with it. Och jag håller med föregående talare, en riktig man klarar av neuroser, de ser igenom att man är lite konstig och störd och ser att man är finast ändå. Jag håller tummarna för dig lilla stjärna.
/Jenny

Anonym sa...

ohhh!! Jag är exakt likadan! Jag är väldigt "på", vill ha allt på en & samma gång & blir så himla lätt uberförälskad...jag vet att man är som mest intressant om man är lite avståndstagande, men jag orkar inte spela spel!! Lycka till med presenten! :-)