torsdag, oktober 05, 2006

Look and shopping of the day

Gårdagens jack- och jeansköp. Samt dagens mössfynd, 99 kr på Åhlle, tror dock att den gått hårt åt, den fanns inte där i förrgår och idag köpte jag den sista i Skanstull. Men den fanns kvar i mörkblått. Typ snyggaste mössan jag sett ever, med små guldtrådar och den är stor, den rymmer även stort hår eller hörselskydd.



Dom här bootsen från Din Sko är jag sugen på, snygga va? Men kostar en tusenlapp, så jag tänkte kolla in bootsutbudet på Sko Uno om jag ändå ska upp i dom prisklasserna.



Mycket svart! Det är snajdigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh!
Svart är bra, och du är jävligt bra i svart!

Jo sa...

hot bejbi!!

Men vad är det för fläck mitt på.. ehh byxan?? PUUUSS

Stelly sa...

themanual: ja visst, tack!

jo: hahaha, jag vet, det är nåt på linsen. PERFEKT!