tisdag, oktober 03, 2006

Arty i ateljen





Igår var det ju ateljedag för moi men eftersom jag är lite ostabil i bollen så gjorde jag inga skor eller väskor eller smycken utan gick och köpte en skitstor uppspänd duk och akrylfärger och målade en stor jävla tavla istället! Den är inte klar än men jag ska ta en bild när jag är klar med. Det är en havsinspirerad geishabrud med koi-kimono och sen ska det bli massa flygande sushibitar runtom och kanske en annan bakgrundsfärg med. Det var asskönt att få måla nåt helt otvunget och stort för omväxlings skull.

så här ser det ut i grymmaste ateljen!
stökigt som fan men det ska det va!Jag har en skogarderob to die for.. Önskar att alla var i min storlek....

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhh! så nyfiken jag är nu! Är det bara din atelje?? Vad jobbar du med??

Jo sa...

Rockchic: ohh så fint du beskrev det!!! Jag bruakr faktiskt tvinga folk att komma och göra precis det du skrev, du är välkommen ;)


Pretty in pink: Jag delar md två brudar till som syr asfina kläder! Själv så gör jag typ allt, syr målar gör smycken gör om skor och väskor m.m! Rolig blogg du har !

Anonym sa...

ahh! fan va schysst! Lokal/atelje är så underskattat. Alla kreativa själar sitter hemma & fixar, roligare att ses i en lokal & inspireras..låter lite hippe, men ja..tack! du har med en väldigt rolig blogg!!