torsdag, oktober 12, 2006

I want sex on the beach, and I mean not on the rocks

Flor!!! 70 spänn på HEMPAN SÅKLART! Sen så köpte jag ett par pianohängslen till min man, han anade inte alls att det mest är jag som kommer använda dom. Han såg dessutom skräckslagen ut. Jag satte på honom dom och visade, "kolla va cool du är nu!".



Igår fick jag dessa benvärmare i presse, jag bara dör så sköna och snygga dom är. Min hall, som inte är min hall mer än tillfälligt, är jävligt stökig. För första gången i mitt liv bryr jag mig inte. Det är inte mitt och det är skönt.



Nu ska vi till badmintonhallen och spela badminton. Jag har hype:at mig själv massor, men jag kommer antagligen åka på däng. Jag återkommer. Klart är iallafall att jag kommer va snyggast i min nya rosa träningsoverall med guldrivärer.

PS! Jag älskar mina nya skor.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad F-N är "pianohängslen"?

Stelly sa...

hängsel med pianomönster! tangenterna alltså. såklart ;)

Anonym sa...

Ahhh! Ok! Att jag inte tänkte på det.. ;)

Anonym sa...

ha, jag fattade pianohängslen. jag som brukar vara lite seg, eller ja... glöm det. vad kul med någon mer som spelar badminton! jag fick mina racketar och bollar (kallas det boll) av min far idag. vart är det bra att spela om man bor på söder?

Stelly sa...

sicilia: badmintonstadion såklart! vid skanstull, under bron. jag fick däng... men inte rådäng. det var faktiskt min första gång, men jag är begåvad med superbollsinne. vi kan ju spela nån dag när jag blivit bättre! vi har stående tid torsdagar kl 21. du kan ju få hänga med på en dubbel nån gång.