fredag, juni 30, 2006

Sore feet and no beer

Kvällen tillbringades i parken med fina Sara som ska flytta till Paris på Lördag pour étudier le français. Hennes ena fot är helt paj efter nån typ av fajt i Vitan, ja ni ser själva, den är helt grön. Vi drack citronthé och helt plötsligt trillade en tordyvel ner i mitt hår. Sen mös vi lite i soffan framför sex and the city och dippade morötter i rydbergs nacho cheese-dip. Rekommenderas.

Sen skulle jag möta min man på F12 (ja, jag tänker skriva så) för en ynka bira men inträde på 100 spänn kändes surt så vi cyklade till Ms Gerda och drack en dyr öl sällskapade av alla kungsholmens skjortmän.

Imorgon ska jag klippa mig eller ändå inte.

//Stelly



2 kommentarer:

Anonym sa...

Skrammel & punk, F.M.P.D med start kl 16 övergick i traditionell kvälls- och nattfylla med slut right about now, 07:29.
Go´natt från Cool Brave Bo!

Anonym sa...

Trädgården ikväll? Jag ska festa!