tisdag, juni 27, 2006

Early bird blogging..

Morrn!
klockan är kvart i fucking sju på morgonen o jag har varit vaken sen kl fem. Har inte sovit en blund heller så jag gick upp skitsur och började tvätta.
Har haft en hååård lång helg, var ute i Torsdags, Firade midsommar på Fredag och var på Gearfest på Debaser på lördag.
Här är look of lördag.
Har på mig min nya skitsnygga kjol med hög midja från hm och ett gammalt sidenlinne.

Kul men plånkan känns tunn och det känns slitigt för en gammal hagga på snart 25 år.
Midsommar var gött, hade alla klassiska svenneingredinser med sill, potatis, grinande brudar och dyngfylla.


I söndags fick jag en mild shoppingpsykos och åkte bakfull (tja snarare lite full..) till Vårberg i tro om att jag skulle få göra lite sweeeeta loppisfynd men skiten var stängt så jag åkte istället till skärholmen och köpte massa underkläder. Burleskt var ledordet och jag köpte massa svarta grejer med spetsar och rosetter.

Igår blekte Stelly och jag håret, resultatet blev blont och risigt!

Dags o ta hand om tvätten och sen till jobbet, Yuuuummie..

\\ Jo

Inga kommentarer: