söndag, juni 11, 2006

JO slutar ljuga!

ujujuj Stelly står verkligen för all action här.... En liten förklaring kan va att jag aldrig ägt eller knappt andvänt dator förut.
Ligger lite efter...
men ska bättra mig!!
här kommer min tråkiga lista...

Personlighet? Blandad, lite lugn, lite dampig ibland, kreativ o rörig.

En miljon kronor, vad skulle du göra? Shoppa o supa skallen av mig o sen starta eget företag.

Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? Dansar ytterst sällan, brukar dansa porrigt när jag är dyngnitad men det är allt.

Dokusåpa? Nej. I smyg ibland..

Bär du glasögon eller linser? Yes ser som en kratta!!! Har alltid linser o glajjer ibland.

Är märkeskläder viktigt? Nej.

Fuskat på prov i skolan? Inte vad jag kommer ihåg...

Tatuering/Piercing? Ja, tigrar på fötterna.

Vill du gifta dig? Ja, i Las Vegas.

Vill du ha barn? Kanske, men både Stelly o min gubbe säger att jag inte får ha med levande saker o göra så det får vänta ett tag..

Vilka länder har du besökt?
Danmark, Storbritannien, Finland, Norge, Spanien, Malaysia, Polen, Kanarieöarna.

Bra på att laga mat? Nej, är helt kass på allt annat som har med hushållsarbete att göra. Im a lazy motherfucker...

Vad har du för klädstil? Blandat, mina största influenser just nu är japansk punk, 50tals lolitastyle & sekreterarlooken.

Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra, var helt emot det först men nu tycker jag att det är rätt skönt att inte lukta skit efter krogen.

Favoritglass? IIIII LOOOOVE ICECREAM, så är det bara.

Tror du på ett liv efter döden? Njaaaneee, men jag tror på Kharma.

Vill du gå ner i vikt? Ja, ibland.

Tycker du om sushi? Mmmmmmm yeeees! Äter sushi minst en gång i veckan.

Har du varit deprimerad? Ja, lite.

Morgon eller kvällsmänniska? Morgon.

Tror du på livslång kärlek? Nja, men jag hoppas fortfarande.


Sådärja!!!

Inga kommentarer: