onsdag, juni 21, 2006

I did it again, OOPS

Mitt nya sommarjobb ligger i dom farligaste kvarteren - kvarteret Klara (drottninggatan you know kiddos). Lunchen, som efter 3 timmars sömn och lång förmiddag skulle spenderas till att just äta spenderades i HM's omklädningsrum. Men oj va värt det va. Randiga klänningen som alla har men den är så fin, vit bohemsöt omlottröja, storblommig klänning till midsommarafton och skönt stor myskjol med stora fickor som jag ska ha på alla morgonpromenader med vovvarna. Finast av allt var dock den lilla rosa väskan/necessären med renar på som jag ska använda som liten partybag (hej tuffa ord). Rymmer allt viktigt: pengar, mobil, nycklar och cigg. OCH INTE ATT FÖRGLÖMMA, sist och minst men kanske ännu finare än reindeerbag, lång guldkedja med guldkörsbär på. Jo, gå och köp. Till lunch åt jag la vache qui rit, springandes tillbaka till kontoret.

//Stelly

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guu va bra att Urban Outfitters ska öppna i sthlm! Nu väntar vi bara på Starbucks! Fattar de inte att de är som gjort för sthlm! Jag har ett hjärt halsband idag, är jag cool då? Kram Emma

Anonym sa...

Really amazing! Useful information. All the best.
»