fredag, juni 09, 2006

Jo's look of the friday

Eftersom Jo är så kass så tvingade jag hit henne på fotografering idag. Hon är skitstolt över sin Chanelväska och posade glatt.

Vi har i vanlig ordning suttit på ballen och druckit latte efter latte och spelat Canasta och rökt menthol.

Jo kom direkt från Blommis och hade med sig en solros till mig!! Hon är gudmor till min balle nu när hon inte har någon egen.

Idag ska jag jobba med söta Emma och fina Jonas på Oden. Tillbaka till ordning och reda, sånt gör mig glad. Får se om det blir någon Trädgården ikväll, ska ju trots allt jobba tidigt imorgon och vill dessutom VA I SUPERFORM inför matchen imorgon. Mina bros ska bila ner till Salzburgdeutschland (?) idag och ska kolla på matchen på plats. Avis.

Kian, som för övrigt är dödligt kär i Jo, kom på den briljanta idén om en banderroll att hänga upp utanför éntren till Polishuset med *hakkors* TACK FÖR HJÄLPEN *hakkors*.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade också varit stolt om jag hade den fabulous väskan! Var kommer den ifrån?