söndag, juni 11, 2006

En tråkig lista eftersom jag inte har nåt att göra

Personlighet? Borderline. Mycket hata. Mycket hang ups. Janne har rätt.
En miljon kronor, vad skulle du göra? Initialt kommer jag att tänka på HM.
Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? Spelas det Hip Hop dansar jag och glömmer att supa. Och tvärt om.
Dokusåpa? Så många som möjligt.
Bär du glasögon eller linser? Tyvärr inte.
Är märkeskläder viktigt? Det är viktigt att det inte är märkeskläder.
Fuskat på prov i skolan? Ja, så pass mycket att min mamma som själv är lärare var så pass imponerad att hon tyckte jag skulle ha med det i mitt CV.
Tatuering/Piercing? Tråkiga piercingar. Letar den perfekta örnen till min överarm. Tänk Cardigans.
Vill du gifta dig? Minst en gång. Tänk alla pressar.
Vill du ha barn? Ja. Om 20 år ungefär.
Vilka länder har du besökt? Danmark, Storbritannien, Finland, Norge, Frankrike, Spanien, Grekland, USA, Malaysia, Polen, Holland, Italien, Israel, Cypern.
Bra på att laga mat? Älskar att experimentera med mat. Tål inte recept och att andra lägger sig i när jag lagar. I natt lagade jag torsk med créme fraiche och kaviar, det va sjukt gott!
Vad har du för klädstil? Väldigt varierande. Älskar allt från white trash till 50's preppy.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? På klubbar i källare - chockerande skönt, men på sunkhaken saknar jag det.
Favoritglass? Romrussin, choklad, blåbär och ägglikör endast. Inget stort glassfan. Vill ha chunks i. Har aldrig förstått saker som man ska äta utan nåt att tugga på.
Tror du på ett liv efter döden? Tyvärr inte, men jag jobbar på det.
Vill du gå ner i vikt? HAHAHAHA... *ERHMM*.
Tycker du om sushi? Oh yes.
Har du varit deprimerad? Oh yes.
Morgon eller kvällsmänniska? Natt.
Tror du på livslång kärlek? Absolut inte.

Inga kommentarer: