söndag, juni 18, 2006

Niklas och Pete och Raul och Daniel och Rasmus och Andreas

Hela veckan och helgen har varit ett töcken av jobb och värme och jobb och värme. Igår var jag på Trädgården såklart (efter jobbet såklart) och va full såklart och blev pratad med av ungefär tusen killar varav en var bög och egentligen ville ha min snubbe, en hade pitbull och galna tatueringar och blev sur när jag trodde han va arab (han frågade, vad vet jag) och en ville prata massor om Pete Doherty och kom tillslut fram till att jag "var rätt snygg" och drog strax därefter när jag för femte gången förklarade att "det är min pojkvän som sitter bakom dig och suckar, som du trängt dig in framför för att prata med mig". Instick//När jag kom hem fick jag höra att Pete sparkat Broder på hans gipsade brutna arm på Debban! Äckliga patetiska knarkPete.//Instick. Sen kom mina gamla vilsna klassisar som såg änmer unga och förvirrade ut än när vi gick på gymnasiet. Blev dock himla glad över att träffa dom, vet dock inte varför. På bilden, som togs efter kebaben, är jag dyngad och kråmig.

//Stelly

Inga kommentarer: