fredag, juni 30, 2006

And Lidingö was oh so nice

Idag har jag och mina bros varit och hälsat på vår halvdöda farfar och hans halvgalna fru also known as vår farmor. Vi fick lax med spenat och sen åt vi jordgubbar med grädde på takterassen, man såg ända till Globen och så sa vi "åh, man ser Globen" som om det var skithärligt.































På anslagstavlan bredvid busshållplatsen vid farmor och farfar satt denna underbara skrivmaskinsskrivna och därefter uppkopierade lapp. Gud liksom, dom där gamlingarna, hur orkar dom engagera sig? Och varför skriver dom inte en insändare till lokaltidningen istället? Och varför skriver dom inte så man begriper? Och varför bryr dom sig så jävla mycket om jävla skitsaker?
















Fick min HM Rowellsbeställning idag också, det fina vita linnet med knäppning fram jag har på bilden på terassen samt två bikinis:















Imorgon bitti ska vi ju till Götet och träffa (kolla på) Robbie. Min man är känd som "Haninges svar på Robbie Williams" och visst måste jag medge att det inte bara är den dekadenta livsstilen som dom har gemensamt. Min man har dock snyggare mun. Men Robbie är ju Robbie. OM chansen dyker upp har jag dealat till mig ett fripass.

//Stelly

3 kommentarer:

Kaospatrullen sa...

Haha! En sådan där lapp har jag velat skriva SÅ många gånger. Fan! Bankisarna på SEB i Rissne har ju ingen jävla koll på hur man ska gå, så en dag mejar jag ner dem med cykeln bakifrån, I'm telling you.

Anonym sa...

nice bikinis you have a faboulous taste!

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»