lördag, juni 10, 2006

%g&!!x#¤

Jag är mad as hell idag och igår. Smög iväg till Trädgården igår iaf, hade ju trots allt gåföreikönochingepröjsbiljett. Hade tänkt smyga lite på min man men han var sjukt orolig att smyga på. Så då tänkte jag att jag skulle testa om han skulle spana in mig, så jag ställde mig typ 5 m framför honom med ansiktet bort och väntade liksom, tänkte att han liksom borde känna igen mitt ass, men nej, jag hann dricka upp hela min öl innan jag tröttnade och gick fram. Min man sa att det var ett gott betyg att han inte spanade på brudar, jag tyckte det va lite sorgligt att han inte såg mig in the crowd, jag ser honom DIREKT överallt liksom. Fast det var inte därför jag va pissed. Inte alls. Sen kom Broder och så sprang jag in i Sebastian från Stavsnäs och några klassisar från Södertörn och sen va My där och henne gillar jag inte, hon är sjukt dryg, och jag blev jättenöjd när det var det första Broder sa om henne också. Sen såg jag Hipstah, det var hundra år sen, han är så himla söt! Han hade en skitfin tjej, jag blev nästan lite avis. Vi hade så himla skoj förut när vi hängde, undrar om det skulle kunna va så nu. Jag lagade banan- och timjanpasta till dig en gång Hipstah, kommer du ihåg det? Kommer du ihåg när jag var ledsen för att han den där som knarkade dumpade mig, när han bara slutade ringa? Då fick jag va hemma hos dig, vi kollade på film och sen sov jag där. Det va så mys Hipstah, kommer du ihåg det? Och du frågade när du skulle få gå ut med Kharola. Det får du precis när du vill! Henne och Bambi. Kan vi inte ses och gå ut med hundarna nån dag? Det snöade sist vi sågs.

Men, sen blev jag ju sur. Först var det den där tjejen som var så rädd för spindeln att hon bara skrek och låg på marken, det gjorde mig pissed. (Sen sa min man att hon var hans kompis, WTF liksom?) Att min man sa att han skulle spela upp alla pengar på poker, det gjorde mig pissed. Att jag gick och köpte öl och att min man och Janne försvann så jag fick sitta där med 3 öl i en timme, det gjorde mig pissed. Sen när Janne började bulla om att jag hade too much issues och han hade studerat mig och att jag måste börja tänka som han, då blev jag pissed. Sen ville jag slå My och det var en jävla tur att rätt moment inte kom.

När vi kom hem åt vi kebab och kollade på en hajfilm. Det bästa med att gå ut är ändå att få äta kebab när man kommer hem.

Och... för första gången på typ ett år spelade min man INTE poker på fyllan. Och det, mina damer och herrar, bara av den anledningen att jag blev så jävla less och gav honom en fetingarg uppläxning och skickade honom i säng. När jag kommer hem ikväll efter matchen ska jag spärra alla pokersajter (igen) och den här gången kommer jag INTE att ta bort spärren, det är slutspelat. SLUT, hör du det mansjävel?

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt! Stå på dig, göm nätsladden om kvällen. Ses vi på Trägården ikväll då? Jag går dit efter tolv. Jobba inte ihjäl dig nu, i din videobutik. I min är det lugnt och varmt. Puhh.