tisdag, juni 27, 2006

REA brings out the best of me

Idag gjorde jag stan lite snabbt mellan 16 och 18. REAn på HM blir sämre och sämre för varje år, det är visst inte bara jag som tycker det, högljudda klagandes hördes runtom stängerna med nedsatta kläder. Hittade dock ett svart- och vitprickigt linne som jag redan har i rosa - nu för halva priset.
Jo har snackat länge om sin svarta satängjacka som hon köpt på HM och jag irrade runt länge innan jag såg en, säkert den enda som fanns kvar, i famnen på en medelålders kvinna. I pastellgrönt, ännu snyggare än svart. Jag anmälde mitt intresse och efter att hon provat den letade hon faktiskt reda på mig och gav den till mig då den var för liten för henne. Yes. Yes. Yes. Perfekt. Och bara 298 kr. Yes.
En kornblå (det är fan min nya lieblingsfärg) BH med tillhörande trosa inhandlades också. Inga bilder på det bara, sorry, my man would kill me.

Mitt andra stopp var Gina Tricot där jag köpte tights i svart och zebra, bra att ha liksom. Cool T-shirt med "diamanthalsband" för endast 49 spänn, och ett hjärthalsband.

Gick även in på Bik Bok en snabbis och köpte en så jävla söt klänning. Den var lite trasig så jag fick den för 170 spänn istället för 600. Bra deal, kommer ta mig 5 min att fixa. Ska fota den sen när den är klar, hold on.

Imorgon blir det kanske Skäris och KappAhls underklädesavdelning. Det är dit alla andra KappAhls skickat alla sina REAunderkläder.

//Stelly

2 kommentarer:

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»