måndag, juni 05, 2006

Naked dogs and no Jo


























Det var ett sjuhelvetes drag i rastgården idag ska jag ta och tala om. Det bjöds på kaffe och kaka och ett 30-tal urgalna ursötizzziga voffselivovvar. Mjau!!! Om jag nånsin blir rik (jag säger inte längre när, utan OM, väldigt opretto) ska jag skaffa mig ett helt gäng till och sen ska dom bara göra valpar hela dagarna medan jag målar naglarna och röker mentholcigaretter. Hundar IS the shit. (Snygga hundar that is). Ehh, ja. Sen kom Oskar och så gick vi och kollade på någon slags sån där "konstmusik" vilket var just konstigt och dåligt. Jag gillar verkligen inte konst. Nu är det sagt.

Hannes Dükler är med på stureplan.se på någon slags innelista. Everyone needs to know.

Jo din lilla röv, det var ju du som ville ha en blogg, KOM IGEN OCH BLOGGA DÅ TORRIS!!

PS I adore you.

//Stelly

Inga kommentarer: