söndag, juni 04, 2006

Cowgirl of the day!














Hello everybody. Igår va jag på cowboysarfest. Jag grävde upp den där gamla cowboyhatten som jag hade varje dag i typ ett år när jag var sexton och matchade den med jeansklänning, knytblus och westernstövlar. Observera handklovarna runt halsen och pistolerna i öronen - allt i strass såklart. Det var Marcus och Antons fest. Dom fyller båda 25 i år. Marcus fick ett myrakvarium av mig. Helt sjukt cool och tested by NASA och they live in a blue gel which is both their environment and their food. Jag ska ge sådana till alla som fyller hädanefter. Alla borde ha minst ett myrakvarium. Nä, jag ändrar mig, minst TVÅ. Min stora lata har fortfarande inte gått och lagt sig. Han har överkonsumerat alkohol, kaffe, Alindrin och poker under gårdagskvällen och natten och är fett med stissig och jobbig. Själv har jag just ätit frulle och hade tänkt att raka Kharola innan det är dags för den månatliga kinesträffen i Rålis kl 13. Enjoy!!

//Stelly

1 kommentar:

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»