måndag, juni 26, 2006

Åh blonda svall, don't be so svinto

Jag har inte klippt mig på två år nu. Mina toppar är not so sweet. För 3 år sen var det rosa, och strax därefter svart, innan jag blekte ner det till platina. Och jag orkar inte gå till frisören. Eller jo, men nej. Så jag har surfat runt lite och letat "tips för slitet hår" och det blev detta: elvital shampoo och inpackning, silicondroppar och balsamspray med UV-filter. Åhlle hade "extrapris" på shampoot så det kostade bara 45 kr, vilket var helt åt skogen då jag fick älskade Netto-bladet idag och där kostar det bara 25. Dom där silicondropparna har jag haft förut, dom är billiga och bra. Jag tror dock att Jo har ställt gamla flaskan på nåt skumt ställe för den är borta så jag köpte en ny, den är inte så dyr. Jag återkommer med resultat. Det lär ju bli svinbra.

//Stelly

7 kommentarer:

Hannes Dükler sa...

Oj. Det här var det mest innehållslösa inlägget du hittills gjort i din blogg. Och det säger en hel del. Antar att detta i sin förvridna form ändå är någon slags komplimang. Så ett tack kunde ju vara på sin plats.

Anonym sa...

Svinbra lär det bli. Jag tror att du blir riktigt foxy.

Anonym sa...

Om du vill kan jag klippa dina risiga toppar - utan kostnad. Det är väl varje mammas plikt? Puss

Anonym sa...

anonymous = mama
hur gör jag för att lägga in en kommentar där det syns att det är jag?

Anonym sa...

tryck på "other" istället för blogger

Anonym sa...

elvital suger

Anonym sa...

Tack Emma!