tisdag, november 07, 2006

Tam tam tadam!!

HJÄLP! Ikväll ska jag antagligen på en dejt, en väldigt grävande journalistik-isk historia - jag ska ligga med trummisen i ett very famous band. Reportaget jag jobbar på har arbetsnamnet "länge leve groupisen". Aja, so far no probs, rädslan infann sig dock plötsligt när jag insåg att Norrland 2 OCKSÅ ÄR TRUMMIS. Aja, so far rätt cool men sen kom jag ju på att PRESENTEN FÖR FAN HADE ETT TRUMRUM och också är motherfucking trummis.

Ja, vad betyder detta? Är detta min nya faiblesse?

Jag som trodde jag var en lead singer kind of girl.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fan alltså vilka cliffhangers du har du... Vill ju genast veta VILKET band.

Schmarro sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

trummisar är de bästa. jävligt fingerfärdiga och bra taktkänsla (och simultanförmåga!!!).

Stelly sa...

cherry: jaså? fan va bra!! psycho har jag fått höra också, det behövs nog.

ania sa...

jag är mer för baskillarna!

Schmarro sa...

och snygga armar.

Anonym sa...

Haha, de är mkt roligare när du är singel och skriver om dina dejter! Stay single! Själv är jag mättad på dejting fronten och ska gå i ide hela vintern..

Stelly sa...

emma: jo jag vet, det rinner till ordentligt då!!