onsdag, november 08, 2006

Jo´s Passion ,The real story

Ja much är faktiskt en av mina fetischer och ja Stelly till och med på Tom Sellek
(fast jag kom inte riktigt ihåg vem det var så jag var tvungen att bildgoogla först och oh my där har vi en mustach som heter duga!..)

Detta är absolut inget skämt,
"ironiska mustachen" göra sig icke besvär
(eller jo hellre en ironisk än ingen..)

Jag köper alltid ett lösmustachset till alla män jag känner som fyller år, min karl har fått ett helt mustachpartyset med 14 olika mustacher bla "The gentleman , The pirate och min persoliga favorit The Handyman! Den är överdimensionerat stor och buskig.
Yummie!
Till våran inneboende har jag fixat ett set med olika tangorabatter! Mycket stiligt.

Jag har i över två år försökt tjata mig till att snubben min ska odla en äkta men än så länge utan framgång men han har lovat att skaffa en nån gång.
(han struntar iallafall att raka sig på fredagar och sparar ut lite stubb som jag brukar klappa på tills söndag kväll då det åker av igen, jävla teaser..)

Givetvis nöjer jag mig inte med vilken ansiktsbehåring som helst, helskägg, trimmat mönsterklippt skägg, mustach med litet pipskägg och hitlermuch går bort! Grande!








Häromdan ringde faktiskt en tjejkompis från Örebro och var helt förtvivlad, hon ska ha mustachparty på fredag och det finns inte en lösmustach att köpa så långt ögat når i hela Örebro!!! Seriöst helt sjukt eller? Det bor ju ändå ca 120.000 pers där..

Well hell mina Does and Donts om du vill försöka vinna mitt hjärta:

JA:

sjömanskostym! (Men inte på håkan hellström)

Pollisar (gärna i kombi m much)

baseballjacka i satin( MMMmmm)

Fina stora tatueringar


ICKE:

Utsvängda byxor (även bootcut)

Kläder med flames på ( eller eightballs)

Töntiga tattoos

Spejsiga gympaskor


Emh ja..

Tacky jag vet.
Ehh ursäkta om det är felstavat och lite osammanhängande men jag har varit och tagit en(ehumm harkel ja kanske inte bara en) efter jobbet öl och är lite slirig.


Och TACK Movember You gonna make my day!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är lite ecklit med mustascher. Jag tänker mig att hårstråna bara suger åt sig skit av all mat som hamnar där, öl, glass, YOGHURT och sånt. Sen så är de alltid av pubiskvalitet. Lite grova och ojämna i konsistensen. Första gången jag hånglade med en mustasch var på julaftons kväll i Thomas soffa. (http://www.thomasbergman.se/)
Det var Hannes som var den stolte ägaren. (http://hannes.tyden.de)Jag sa att det kändes lite leskit och han förstod. Sen klämde han mig på tutten och jag sa att jag inte ville mer. Tuttkläm och mustasch blev för mycket.
Nåt år senare blev jag tillsammans med Henrik och han skaffade mustasch. (han har ingen blogg) Då var det faktiskt ok. Jag var ju kär liksom.
Så jag anatar att slutledningen av det här utlägget blir (inlägget?)att det är lite ok med mustascher. Om man är kär.

Anonym sa...

Jag har skägg igen!

Anonym sa...

Kom på:

Jag var alltså din förste. Tråkigt att det blev för mycket.

Nu dricker jag vin och lyssnar på jazz.

Anonym sa...

Det är ändå få som slår Adams när det kommer till storlek: http://photos1.blogger.com/blogger/7632/1369/1600/timo_smygis%20037.jpg

adam sa...

själv tycker jag det är intressant att notera att till och med blogspots word verification numera är handikappanpassad. vilket handikapp kan det gälla, analfabetism eller? jag brukar ha en släng av det ibland när jag vinglat hem från krogen och ska försöka kolla mailen; får testa handikappknappen efter kvällens hålligång!

Jo sa...

Lia: jo fan du har helt klart en poäng, nu när jag tänker efter har jag aldrig ens haft en man m riktig mustach och har inte heller funder på att den kanske luktar illa..
HAhaha det kanske är en sån grej som man bara ska fantisera om och inte praktisera.. Men min man ligger hemma just nu och har sparat ut en 4 dagars stubb bara för min skull!! det är love!