lördag, november 04, 2006

Feeling good and all that jazz

Alltså, idag är en konstig dag, jag mår typ bra. Jag tror min skriknatt hos exet gjorde susen. Dessutom blev jag påmind om:

*att han är så jävla stökig och att jag hatar det

*att han har helt körda vänner och att jag hatar det

*att han ska bli lärare och jag hatar det

*det var så jävla skönt att gå därifrån på morgonen och ba puuuust, detta är inte mitt längre och jag älskar det


Vet inte om jag har mest borderline eller mest mano.


Jag har iallafall kommit på en genial idé. OM nu inte Presenten hör av sig imorgon eller söndag (dvs i helgen) så ska jag bara maila honom bloggadressen. Så han vet, vad jag verkligen går för, att jag ville gifta mig och allt. ***Presenten om du läser det här, så SKOJAR jag LITE men inte OM ALLT. OK?***

Gud, varje inlägg handlar om Presenten nowadays. Jag obsessar. Like always.

En gammal pojkvän och numera vän sa att "men jesus, ring honom imorgon, kan han inte ta det så är han inget för dig" och det är ju sant. Allt är så lätt. Egentligen.

Inga kommentarer: