tisdag, november 21, 2006

Driving Sideways

Jaha, och nudå? Presenten? Live or let go? I lördags när jag var sjuk och sängliggandes pratade vi typ 3 timmar på msn. Han är inte inloggad så ofta, såvitt jag vet har han ju typ bara mig på sin msn. Men nu loggade han in typ varje kväll hela förra veckan och pratade inredning med mig och i lördags kollade vi tapeter tillsammans på diverse webshops. Han skojade tillochmed om att jag borde komma över och hångla lite (kräksjuka, I know you remember). Sen har han inte loggat in nåt mer! Igår kväll mailade jag denna länk till honom, knock knock, attention please. Asså, jag vet inte. Jag orkar inte vänta mer, lirka mer, va normal mer. I want some loving. Vad ska jag göra?

4 kommentarer:

Anonym sa...

oh. my. god. vad hemskt för den stackars tjejen. jag mår så dåligt för henne. inte nog med att hon sket ner en pool, nu ligger det dessutom ute över hela internet. jag mailade genast länken till alla jag känner :D

Lina sa...

fy vad äckligt. stackars tej.

Lina sa...

tjej..skulle d vara visst.-

Anonym sa...

Ja, vem fan vill inte ha lite lovin? Tyvärr drar mina presenter alltid hem dan efter och hör inte av sig mer. Är det för att jag glömt tömma kattlådan? Eller för att jag har bokhyllan full av gratispocketar från diverse damtidningar? Eller för att jag inte diskat på en vecka? Eller, ve och fasa, för att jag är för ful? Jag orkar fan inte spekulera. I helgen ska det ölas med goda vänner. Kanske får man en ny present till låns..