lördag, november 11, 2006

Julmust + vodka + fun light = GOTT!

Igår var jag och Astrid hejdlöst berusade på Östermalm och vi hade alldeles för mycket rouge. Hannes hade fest men Daniel Sparr var inte där. På vägen dit fotade vi oss själva länge mot fönstret till en fullsatt restaurang, man kunde se hur tystnaden och obekvämheten spred sig därinne. Men ingen sa till. Sen kom jag och Mario på en ny "sport" - bootybattle. En sorts fighting där man hårt hoppade mot varandra med ass'n'titties i syfte att välta omkull den andre. Ja, jag var väldigt full. Och Hannes kompis Christian, han som jag bokat förut ni vet, var där och jag hånglade lite med honom i köket. Han drog hem sen, han skulle upp och jobba, och jag skickade ett ytterst pinsamt sms till honom där på vägen hem när jag var väldigt out of control.

Idag har jag lekt modell hela dagen, ett fruktansvärt jobb. Vänta. Vänta. Vänta. Men Lina var där och hon var väldans trevlig, och om man räknar in de goda wrapsen vi fick till lunch var det helt klart värt det. Nu står jag på videon med lösögonfransar och bortblekta ögonbryn.

4 kommentarer:

ania sa...

åh gull! hur känns det att inte ha eyebrows?!?! bilder!!

förresten, näst-nästa helg, kan inte vi supa då? jag känner mig redo igen. hehe

Anonym sa...

"bokat"??
Drick aldrig fun-light! det innehåller aspartam som ger nervsjukdomar och missbildade foster!! varning varning
/rockis

Lina sa...

Fan...det var för jävla tråkigt att vänta i lördags...kul att träffa dig dock...Kändes ju bra att vi kunde garva lite grann åt min hårboll medans vi väntade....Jag väntar på bilder därifrån...Hoppas vi springer på varann igen!

Anonym sa...

vilka donnor. båda är heta och den blonda ser lite ut som min favvoskådis från en svunnen tid.