fredag, november 24, 2006

Danger! High Voltage

Det är mycket nu. Igår kväll var jag hemma hos exet. Behövde gråta ut i hans knä, behövde få pure love. Jag fick allt det där. Trist bara att han va full.

Myspace är det nya Spraydate, jag lovar. Idag stiftade jag bekantskap med en arkitekt, vi kan kalla honom Arkitekten. Vi har pratat på msn hela kvällen, han verkar fin, opretto, fina smileys och italiensk musik. Vi ska gå på dejt snart, i veckan kanske. Jag längtar.

Sen har vi Presenten 2.0, nån galning som hittat min msn och typ stalkar mig. Det var han själv som kom på namnet. Jag har inte fått honom av nån. Iaf så kom han på idag att vi visst dejtade för 9 år sen, helt sjukt. Det sjukaste är att jag inte ens kommer ihåg. Så kan det va, bad memory, bad luck. Men han vet saker som gör att jag tror honom.

Idol. Älskart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

meh myspace är ju så slött. jag typ åldras bara jag tänker på det.

Stelly sa...

cherry: ja myspace är uselt uppbyggt, omständigt och trögt. men ändå, alla är där, det är svenneok att ha ett myspacekonto. och svenneok att stöta på folk där. trevligt att du är tillbaka btw.

Anonym sa...

ok. men då har jag en fråga:
kan man ha myspace, även om man inte gör musik i sin klädkammare?!

//miss b