onsdag, november 01, 2006

Hej Daniel Sparr

Detta är min praktikansökan. Vi sågs igår på Halv grek plus turk, du hade skjorta och lammullströja och jag lugg. Vi pratade lite om han från min skola som praktiserade hos er förra året, han som inledde sin praktikrapport med "Daniel Sparr är en idiot". Där någonstans borde jag kanske ha sagt "Daniel, får jag praktisera hos er?" men jag var inte riktigt frisk igår (se föregående inlägg) och nu, här och nu, inser jag att det är jag som är en idiot för jag måste verkligen fixa en praktikplats asap. Ska vi säga så?


Mer ingående fakta: i början av våren typ, tror vecka åtta till tolv.

Referens: Hannes Dükler.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte bara skriva några rader å säga att jag tänker på dig och jag hoppas du mår bättre.
/Din mycket trogna bloggläsare

Stelly sa...

sussie: tack!!!