lördag, november 04, 2006

Mongoloid update

Och så loggade han in på MSN. Jag ba yeah, eftersom han typ bara har mig och vår gemensamma kompis där. Så jag säger hej hej, han säger hej hej, vad har du gjort ikväll och du? Vi pratar lite och sen går han offline några gånger och kommer tillbaka, han har bara webbmessenger och det strular som satan. Aja, sen får jag inge svar och sen försvinner han igen och kommer inte tillbaka. Jag blir förbannad och skickar sms typ "Hej ville du inte prata med mig? Yeah yeah, sov gott iaf, kram!". Inget svar. Alternativen:

*Han ville inte prata med mig

*Han ville men nu lär han ju inte vilja göra det

HAHA. Eller not. Men, nu är bollen på hans planhalva, och DET är skönt. Jag kommer inte ringa han nåt mer. Really.

Fuck, är det mig det är fel på? Kan inte normala vuxna människor bara gilla varandra och visa det eller inte gilla varandra och visa det?

PS! Jävligt tragiskt att jag sitter och bloggar om det här mitt i natten... DS!

PS2! Jag vet vilken hans favoritbar är och om han beter sig såhär ska jag hänga där varje dag och typ "straffa" honom, ehh... DS2!

4 kommentarer:

Anonym sa...

baby?! Du kan ju inte skriva sådär hajar du väl? "yeah yeah"??? Det är så sjukt drygt och det värsta jag vet att få höra. Du gör ner dig själv på det sättet. Du kan ju inte tro det värsta hela tiden, lita på att du är intressant att prata med!!!

Stelly sa...

yeah yeah, whatever ;)

Schmarro sa...

åh vad roligt det var att se dig igår. och din lugg. hoppas allt går bra.

Anonym sa...

snuttegumsan! Du är en av dom snyggaste, ballaste och finaste tjej jag känner. Alla som får hänga med dig känner sig ärade. LITA på det. Inte yeah yeah. Det ÄR så!