torsdag, november 02, 2006

I called him!!

Så, idag, 3 dagar senare, fick jag äntligen knappa in ...P...R och så dök Presenten upp i telefonen. Han svarade efter 1 signal och lät uppriktigt glad typ Heeeeeeej. Jag sa Hej Presenten, hur mår du? Han sa Bra, och du? Sen frågade jag om han ville spela biljard med mig, kanske ikväll. Han kunde inte han skulle på middag, men han sa i helgen kanske, vi kan väl höras i helgen? Han sa att han gillade biljard. Jag sa att om du inte vill spela biljard så kan vi ligga bara, det funkar också. Han frågade om han var tvungen att välja, och så skrattade han. Så, jag vet inte, det är helg imorgon och jag ska väl inte ringa nu antar jag, ska jag bara vänta? Jag vill ha öl och Present och jag vill ha det nu.

Nu ska jag kolla på ritningarna på mitt kök, det kommer bli fantastiskt, jag kommer få inbyggd micro och diskmaskin.

1 kommentar:

Anonym sa...

wow, dish washer! Cool.
hur har det gått med praktiekn då smulan?