måndag, januari 01, 2007

Det nya året

Igår va jag på fest hos Gunde, det va sjukt ostifft, det va tillochmed barn där. Jag lekte med barnen mest, lärde Varga 3 att fotografera, så hon dokumenterade festen åt mig. Nya spännande vinklar, en massa dissar av folk hon inte ville fota, och ett sjuhelvetes tempo, barn är så coola. Vi åt en massa vegetarisk mat och jag saknade inte kött alltför mycket och vi drack som vanligt sprit med julmust och jag har inte tröttnat på det än och på tolvslaget gick vi upp till Vitan och kramades och kollade på fyrverkerierna. Jag fick kärleksförklaring av ex via sms, fina inviter från en som jag bara sett på bild och hört talas om men som jag vill träffa och han vill tydligen träffa mig med och han kommer till stan om några dar och jag fick inga sms av fotbollaren men det gör inget, det sms jag fick av honom i förrgår var outstanding, han vill ha mig. Jag trillade hem redan vid två och kramade mina hundar hela natten och idag ska jag bara äta och äta och kanske ta en promenad och hälsa på Carolyna men sen ska jag gå hem igen och äta mer och ligga på soffan mer och kanske spela Betapet.


5 kommentarer:

Schmarro sa...

gud vilka fina bilder. i hate my life idag. du får inte komma hit för då kommer du tro att jag är en pundarkärring, så vidrigt ser det ut hos mig. försöker skriva recension men allt jag får ur mig är "åh". jävla skit.

Anonym sa...

söt onge! Du liknar paris hilton
gott nytt /h

Anonym sa...

Var snäll mot ungen och lär den inga sjukheter. De är känsliga. Små koppar har också öron. Ge henne en chans i livet.

Anonym sa...

Kan inte jag få Lias msn.. hon är så sexy att jag bytt trosor tre gånger idag

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.