lördag, januari 20, 2007

Kommer ni ihåg Rednex?

Jag trodde liksom att min nya grej va svarta killar och inte tänkte jag så mycket då på att han va göteborgare. Nu tror jag istället att det kanske mer är göteborgare som är min nya grej. Det rullar på liksom, och jag gillar dom. Mycket. Min MMSlover är fantastisk och han ger mig kärlek via mobilen och han förstår det fina med ASCII. Ikväll har jag fått en bild på massageolja och ett tänt ljus. Det är inte på allvar men det är inte heller ironi utan det är ett steg längre, och det är så bra. Jag har även fått de numera ordinarie "what I do"-bilderna; det är vattenpipa och en med dreads och en polisbil. Det verkar skoj i göteborg, nästa helg ska jag delta.

Ikväll har jag och Johan upptäckt Ligers. Jag trodde det va ett skämt först, varför pratar vi inte mer om det här? Det här måste uppmärksammas.

Inga kommentarer: