onsdag, januari 17, 2007

Girls night

Jag har inte bara ny layout på bloggen utan jag har en ny dator också. Igår va jag och Lia hemma hos henne och vi hade 4 laptops uppradade och vi gjorde nätverk och sen satt vi och flyttade filer. Städade och organiserade. Eftersom jag är sjuk igen gjorde vi thé med massor av pressad citron och honung och sen åt vi skorpor med smör och det var en fin kväll, data och mat och jag är nöjd. Min mms-romans med göteborgaren håller mig över ytan, jag fick nästan naket inatt och sen sov jag och drömde om nästa helg då jag ska ner dit och då hade jag tänkt att träffa honom.


Ikväll är det bloggfest och jag ska inte gå. Alla kommer att ha sidenband i midjan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kort fråga.. Vad är Thé??

Anonym sa...

jeeses...

Anonym sa...

Men gud, ja. Sidenband! Hur visste du det?

ania sa...

vad ska du i sveriges framstjärt och göra?!?! förutom att träffa mmsarn då.

Stelly sa...

ania: göteborgare är min nya grej.

Kaospatrullen sa...

ALLA har sidenband i midjan. Utom jag. Jag har tjocka resårband. Mina elever briljerade med att kalla det "korsett". Och de är ändå svenska2.